Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

W szkole funkcjonują:

  • Księga uczniów
  • Księga ewidencji uczniów
  • Księgi arkuszy ocen
  • Księga zarządzeń dyrektora szkoły
  • Księga korespondencji wewnętrznej
  • Księga kontroli wewnętrznej
  • Księga kontroli zewnętrznej
  • Księgi protokołów
  • Księgi inwentarzowe
  • Rejestr pieczątek i pieczęci
  • Rejestr wydanych legitymacji uczniowskich i pracowniczych
  • Rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
  • Rejestr druków ścisłego zarachowania
  • Rejestr zwolnień lekarskich pracowników
  • Rejestr wydanych zaświadczeń
  • Rejestr akt i zaświadczeń – awans
  • Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926. z późn. zm.)
  • Rejestr skarg i wniosków
  • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
  • Rejestr badań okresowych pracowniczych
  • Rejestr szkoleń bhp
  • Rejestr wypadków
  • Rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego)
  • Rejestr faktur
  • Rejestr poczty elektronicznej
  • Rejestr przesyłek
  • Ewidencja zastępstw
  • Ewidencja delegacji służbowych
  • Akta osobowe i dokumentacja płacowa
  • Dokumenty księgowe

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 101. poz. 926. z późn. zm.)

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Szarych Szeregów w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Izabela Winiarska
data: 26-09-2017
wytworzył: Piotr Łopusiewicz
data: 26-09-2017
data: 26-09-2017
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 25-09-2017 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 368